Nak kuruskan badan? Nak kempiskan perut? Kena tahu cara yang betul dan berkesan!

on Rabu, 9 Oktober 2013

Assalamua'laikum.
Nak kuruskan badan? Nak kempiskan perut? Kena tahu cara yang betul dan berkesan! Inilah realitinya. Kita nak tampil lebih kurus dan ramping. Apa jua sebabnya, kita letak belakang. Apa yang lebih penting ialah bagaimana caranya? Apakah ada cara yang betul-betul ajaib boleh kurangkan berat badan 10 kg dalam seminggu? Bunyi macam terlampau sangat, kan? Apa guna kita tiba-tiba kurus, lepas tu mungkin kita jatuh sakit akibat cara kuruskan badan yang tak betul. Siapa yang susah? Diri sendiri dan orang tersayang juga.
Nak shortcut kuruskan 5KG 5 MINGGU? BACA CERITA BEST DI SINI!
Anda mungkin antara mereka yang terbangun pada waktu malam kerana teringat masalah masalah berat badan. Nak pergi gym, mahal! Nak pergi amalkan diet yang seimbang tak berapa nak pasti, kan? Apatah lagi nak amalkan senaman yang benar-benar berkesan untuk kuruskan badan. Apakah anda mengalami situasi sebegini? Jika YA, tahniah kerana anda berada di tempat yang betul sekarang! Teruskan membaca...

Apa cara nak kuruskan badan dengan betul dan berkesan?

Cara yang paling selamat nak kuruskan badan, nak kempiskan perut mahupun nak dapatkan pinggang yang kembali ramping hanyalah 1 cara iaitu tiru cara orang yang dah berjaya kuruskan badan. Kalau kita asyik beli ubat itu, ubat ini...takde sudahnya. Jika kita tak tahu asas nak kurangkan berat badan. Ubat sekadar supplemen bukan penyelesaian hakiki. Saya kongsikan 2 panduan bagaimana anda boleh mulakan langkah untuk kuruskan badan hari ini juga!

Ada 2 cara kuruskan badan yang berkesan!

Saya kongsikan kepada anda 2 cara untuk kuruskan badan tanpa ubat langsung! Anda boleh teruskan membaca kedua-dua cara ini. Ingat yer, nak kuruskan badan, nak turunkan berat badan walaupun sekilo perlukan penjagaan pemakanan yang seimbang. Senaman kena juga dibuat tapi tidak bermakna anda perlu terus berlari, berjoging 10km hari ini juga! Jangan sempitkan ruang untuk anda berubah dengan "menakutkan" minda dengan perkara yang terlampau ekstrem.

Jom saya kongsikan panduan yang boleh anda baca dan tiru bulat-bulat. InsyaAllah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalannya untuk kuruskan badan anda.

TIRU TEKNIK RAHSIA BAKAR LEMAK DENGAN PANTAS!

Untuk itulah, saya kongsikan kepada anda cerita sebenar yang dialami sendiri oleh rakan saya. Dulu-dulu, dia ni memang gempal. Chubby gitu. Berat masa tu, lebih 86 kg. Dia ni pun macam anda jugalah. Mencari cara nak kuruskan badan. Macam-macam cara dia cuba untuk turunkan berat badan. Akhirnya, selepas dia buat itu, buat ini. Baca itu dan ini. Akhirnya dia berjaya turunkan berat badan sebanyak lebih dari 14 kg! Berat badan dia sekarang dalam keadaan terbaik! Tengok gambar dibawah.

cara mudah kuruskan badan dengan cepat diet atkin
Mereka dah tahu cara kuruskan badan 5 kg dalam masa 5 hari! Korang nak tahu tak?

Dia ni, takde tahan lapar semata-mata nak kurus. Habis tu, macam mana dia kuruskan badan? Sebenarnya, antara anak kunci untuk kuruskan badan ialah tahu tentang satu benda iaitu KALORI. Diet Atkins sememangnya agak ketat iaitu menghadkan pengambilan sumber karbohidrat. Contohnya, sepinggan nasi goreng, jumlah kalorinya ialah 630 kalori! Kalau ada ayam, sambal? Tentulah jumlah kalorinya lebih tinggi! Agak-agak, kalaulah kita asyik makan nasi goreng atau nasi lemak setiap hari, senang atau susah nak kuruskan badan?

Betul. Setiap apa yang kita makan, ada jumlah kalorinya. Kalau kalori ni tak dibakar, ianya akan bertukar menjadi lemak yang disimpan dalam badan kita. Dah lama 'ternak' lemak, itulah sebabnya lemak tu payah nak dibuang dan dibakar. 

Cara nak buang/bakar lemak degil? Ada caranya. Rakan saya ni akan tunjukkan cara yang berkesan untuk bakar lemak dengan pantas. Tak perlu tahan lapar semata-mata nak kurus. Siap boleh makan nasi semasa anda amalkan diet seimbang! 

Cara ambil menu makanan yang betul dan senaman kardio. Ini antara benda yang anda akan belajar. Jangan risau, kalau tak faham, rakan saya ni akan bagi penerangan dan sesi konsultasi kepada anda. Janji anda ikut apa yang dia sarankan. 

Kalau berminat, boleh sambung baca lagi di sini;
atau dapatkan panduan bakar lemak di bawah!


>> Boleh juga baca entri lain tentang cara nak kuruskan badan dan kempiskan perut di bawah;
  1. 8 Petua Mudah Kuruskan Badan & Kempiskan Perut
  2. 7 Petua Mudah Kempiskan Perut Tanpa Ubat & Selamat
Selamat membaca dan usaha sungguh-sungguh untuk mencapai berat ideal anda!

atau masukkan NAMA & EMEL ANDA di bawah untuk mendapatkan tips kuruskan badan
Nama anda

E-mail anda (Jangan guna Yahoo mail!)



Ranking: 5

{ 35 Komen... read them below or add one }

  1. Betul...weight loss = diet betul + exercise

    Sedikit perkongsian di blog saya bagaimana diet dgn asid lemak omega 3 membantu pengurusan berat badan

    www.mamasyafi.wordpress.com

    BalasPadam
  2. Perkongsian tips yang sangat menarik. Saya suka amalkan cara kurus dengan menggunakan tiga langkah penting, iaitu bakar lemak, buangkan toksin dan bina otot untuk mempastikan metabolisme tubuh menjadi tinggi agar penurunan lebih berkesan. :)

    http://KedaiVitaminFatimah.Wordpress.Com

    BalasPadam
  3. perkongsian yang sangat menarik, kadang-kadang ada sesetengah orang sanggup menguruskan badan di pusat rawatan yang mahal, padahal kalau ikut tips asas untuk kurus, sebenarnya lebih menjimatkan..

    BalasPadam
  4. Bagi yg malas nak sapu2 , boleh cuba produk pellavina slimming n detox.produk baru 2014.sangat2 berkesan menurunkan berat badan serta mengempiskn perut.turun 5kg dalam masa 2 mggu.pengalaman sendiri! Info lanjut boleh sms 0185790420

    BalasPadam
  5. Makin hensem la mamat ni lepas kurus.. itu hasilnye lepas berhempas pulas :)

    Baca juga disini >>Cara Menurunkan Berat Badan Dengan Cepat Tanpa Guna Produk 100%

    BalasPadam
  6. saya suka tips utk menjaga kalori ini, selain itu bagaimana kita nak hilangkan kalestrol yg semakin bertambah dlm badan kita?

    BalasPadam
  7. @Yatt haryati. Antara caranya ialah mulakan makan oat. InsyaAllah boleh trunkan kadar kolesterol. Kena konsisten =)

    BalasPadam
  8. Assalamu'alaikum Wrmbth, ramai orang nak kurus buat crash diet. Serba serbi tak makan.

    Cara yang terbaik kawal makan saja. tapi taklah sampai tak makan kan. Makan macam biasa cuma elakkan makanan berminyak

    Makan makanan serat tinggi dan indeks glisemik rendah supaya kenyang lebih lama. Bila kalori yang diambil kurang dari keperluan barulah badan akan bakar lemak.

    Bulan puasa ni masa terbaik untuk kurus. Sambil makan set kurus shaklee lengkap

    Kita puasa dan sihat serentak.

    Ebook tu memag bagus, memang ramai dah kurus. Sebab ilmu pemakanan dan diet harian dah betul

    BalasPadam
  9. Tips yang bagus..boleh diamal kan..;)

    BalasPadam
  10. tips sy elakkan makan junk food dan air ber gas..dan boleh tambah amik vitamin shaklee seperti herblax,lecithin & cinch. :)

    sangat membantu.

    BalasPadam
  11. kalau amalkan diet yang betul di tambah dgn senaman memang pasti berjaya kurus.

    BalasPadam
  12. saya suke puasa untuk stay slim, memang berkesan dan boleh bantu kawal nafsu makan

    kurus secara sihat dan selamat

    BalasPadam
  13. thanks sudi kongsikan tips nak kurus ini..bolehla saya cuba praktikkan nanti

    BalasPadam
  14. terima kasih atas informasinya :)

    BalasPadam
  15. sangat membantu, tapi membutuhkan proses yang lama. itupun harus rutin.
    gak apalah demi kurus. hehehehe

    makasih tipsnya

    Read more: http://ahmadfaizal.com/2013/03/30/18-cara-kuruskan-badan-dan-2-petua-turunkan-berat-badan-dengan-lebih-berkesan/#ixzz3doz5zvjV

    BalasPadam
  16. nak kurus jangan bergantung 100% pada produk..makanan kena jaga, bersenam pun perlu jugak..tq for the info..

    BalasPadam
  17. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam
  18. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
    Kami menawarkan jumlah minima 5,000.00 euro kepada 10.000,00 euro hingga 20 juta euro
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    berumur lebih 18 tahun
    Urus niaga ini 100% selamat untuk semua pelanggan
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (leonardodorafinance@gmail.com)

    BalasPadam
  19. Hari yang baik,
    Adakah anda sedang mencari pinjaman, mencari pinjaman korporat, peribadi
    pinjaman, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan,
    pinjaman tidak bercagar, modal teroka dll. Adakah anda pinjaman bank atau kewangan
    penolakan untuk satu atau lebih sebab. Anda berada di tempat yang betul untuk mendapatkan
    penyelesaian pinjaman! Saya seorang pemberi pinjaman peribadi, saya memberi pinjaman kepada syarikat dan
    individu yang mempunyai kadar faedah yang rendah dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%.
    Hubungi kami melalui e-mel: albakerloanfirm@gmail.com

    BalasPadam
  20. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapatkan pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari penipu online lelang yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman kepada saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada saya bank dan rakan-rakan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk menjalankan, sehingga satu hari setia bahawa seorang teman saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut tentang Ibu Alicia Radu email saya: (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    Semoga Allah terus memberkati dan mengasihi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    BalasPadam
  21. Kami diberi Pinjaman Peminjam swasta yang bersertifikat di negeri bersatu, kami menawarkan pinjaman bercagar dan tidak bercagar kepada individu, firma dan badan korporat pada kadar faedah 2%. Jumlah wang antara jumlah $ 1,000.00 hingga $ 5.000.000,00.Kami juga menawarkan semua jenis Pinjaman.
    Untuk lebih lanjut
    butir-butir untuk mendapatkan pinjaman hubungi kami, Sila balas
    segera ke e-mel ini di: westlakefinance@usa.com atau anda boleh hubungi +1 (518) 841-1788. +1 (415) 562-0740 dan tambahkan pada WhatsApp +19495231457
    Terima kasih

    BalasPadam
  22. Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan? Adakah anda berada dalam kekacauan kewangan atau Adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan Skala Kecil dan sederhana? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain ?. Pemohon yang berminat harus menghubungi kami melalui e-mel: BBM PENYELARAS: {D8980E0B}
    WhatsApp Only: {+ 33753893351}
    E-mel: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

        Pinjaman kami juga diinsuranskan untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, Matlamat utama kami adalah untuk membantu anda mendapatkan perkhidmatan yang anda layak, Program kami adalah cara paling cepat untuk mendapatkan apa yang anda perlukan dalam sekejap. Kurangkan bayaran anda untuk mengurangkan tekanan pada perbelanjaan bulanan anda. Dapatkan fleksibiliti yang boleh anda gunakan untuk sebarang tujuan dari percutian, pendidikan, hingga pembelian unik. Pemohon yang berminat harus menghubungi kami melalui e-mel: BBM PENYELARAS: {D8980E0B} WhatsApp Only :: {33753893351}
    E-mel: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    \

    BalasPadam
  23. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    BalasPadam
  24. Ia luar biasa apabila saya fikir semuanya telah selesai dengan saya, nama saya susan garcia, dari phillipine, Mrs. Karina Rolanda datang untuk menyelamatkan saya hidup saya. Saya sangat terhutang budi kepada orang-orang yang saya meminjam dari geng memerangi saya dan kemudian menangkap saya akibat hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan masa tangguh diberikan kepada saya apabila saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan membuat wang untuk membayar semua hutang yang saya terima jadi saya diberitahu bahawa ada pemberi pinjaman sah secara online jadi saya harus mencari melalui blog yang saya ditipu sebelum tetapi apabila saya menemui SYARIKAT KARINA ROLAND LOAN, Tuhan mengarahkan saya untuk iklannya di blog kerana tarikan saya untuk itu benar-benar satu keajaiban mungkin kerana Tuhan telah melihat bahawa saya mempunyai banyak penderitaan itulah sebabnya dia mengarahkan saya kepadanya. Oleh itu saya memohon dengan penuh semangat selepas beberapa jam pinjaman saya diluluskan oleh Lembaga dan dalam masa 24 jam saya telah dikreditkan dengan jumlah yang tepat yang saya maksudkan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Pinjaman Peribadi ketika saya bercakap dengan anda sekarang saya boleh jelaskan semua hutang saya dan sekarang saya mempunyai supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya makan atau mengambil pembiayaan, apa jua keputusan saya tidak mempunyai urusan dengan Polis, saya kini wanita yang bebas. Anda ingin mengalami kemerdekaan kewangan seperti saya, sila hubungi Ibu menerusi e-mel syarikat: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp +15857083478 Anda tidak boleh membahaskan fakta bahawa dalam kesulitan dunia ini anda memerlukan seseorang untuk membantu anda mengatasi kewangan perolehan dalam hidup dalam satu cara atau lain, jadi saya memberi anda mandat untuk mencuba dan menghubungi Puan Karina Roland di alamat di atas supaya anda dapat mengatasi kemelesetan kewangan dalam hidup anda. Anda boleh menghubungi saya melalui e-mel berikut: (garciasusan113@gmail.com)) Sentiasa menjadi positif dengan Puan KARINA ROLAND dia akan melihat anda melalui semua cabaran kewangan anda dan kemudian memberikan anda pandangan kewangan dan kebebasan baru untuk mengatasi semua kebimbangan anda.

    BalasPadam
  25. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
    E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com

    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail | aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp | + 447723553516
    e-mel:| (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    instagram:| Ikut kami di instagram @ Aasimahaadila.loanfirm
    twiter; | .aasimhaloanfirm

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO