'iLoveMalaysia' campaign...

on Jumaat, 7 Ogos 2009

Salam everybody... apa khabar hari ini? Sekarang kita dah masuk bulan Ogos, yang terkenal kerana 52 tahun lalu, Malaysia telah memperoleh kemerdekaan daripada pihak British.. Tidak dapat kita bayangkan andai kata kita berada pada masa itu. Tapi saya yakin, orang-orang dahulu tentu sangat terkesan di hatinya semasa proses kemerdekaan yang kita perolehi. Tentu sayu dan syahdu agaknya..

Semperna bulan kemerdekaan ini, Exabytes (sebuah syarikat hosting terkemuka di negara kita..) telah mengajurkan satu kempen iaitu 'iLoveMalaysia' campaign di website mereka. Prosesnya mudah sahaja.. anda hanya perlu memasang banner 'iLove Malaysia' ini di blog anda. Caranya anda perlu mendaftar di sini. Di situ cuma masukkan nama dan emel anda. Juga terdapat referred emel di situ. Jangan lupa masukkan emel ini bintang_cun@yahoo.com. Tanpa referred emel ini, penyertaan anda tidak sah.

Pemenang dipilih secara rawak (random).. Kira macam cabutan bertuah la ni.. Anda juga boleh sebarkan kepada rakan-rakan lain.. yang mana jika rakan anda refer kepada emel anda itu menang, anda juga mungkin menang hadiah yang sama..

Apa hadiahnya? ha.. anda mungkin berpeluang memenangi iPhone 3G.. (dalam RM2500 nih..) untuk 2 orang (nih hadiah Grand Prize), manakala 10 orang pemenang lagi mungkin berpeluang memenangi Hard Disk Western Digital My Passport Essential 320G.. manalah tahu kan.. anda mungkin pemenangnye.. Jadi, selain menghayati 52 tahun kemerdekaan, anda mungkin berpeluang memenangi hadiah..










Oh ye, harapan saya janganlah hanya masuk pertandingan, tetapi sedikit sebanyak berterima kasihlah kepada orang terdahulu yang memastikan negara kita bebas dari jajahan orang asing. Jadi, bersyukurlah kita atas keharmonian dan kebebasan dalam erti kata sebenar yang sudah kita perolehi. Fikirkan untuk kesejagatan semua, dan moga negara kita aman damai hendaknya..

Selamat Hari Merdeka..
Ranking: 5

{ 2 Komen... read them below or add one }

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO