Video Cara Pakai Shawl Fesyen Terkini Labuh & Tutup Dada | Cantik Berhijab Dari Hijabterkini.com

on Isnin, 27 Januari 2014

Assalamua'laikum.
cantik berhijab dengan fesyen shawl terkini dari hijabterkini.com
Cantik berhijabkan?
Video Cara Pakai Shawl Fesyen Terkini Labuh & Tutup Dada | Cantik Berhijab Dari Hijabterkini.com. Fungsi utama hijab/tudung/shawl ialah menutup bahagian dada. Maka, walau apapun jenis tudung/hijab/shawl terkini yang digayakan anda, maka seharusnya perkara ini yang menjadi ukuran asas sebelum urusan jual beli. Untuk kali ini, saya ingin berkongsi video cara memakain shawl fesyen terkini yang labuh dan pentingnya, ianya menutup bahagian dada.

Video cara pakai shawl fesyen terkini labuh

Ayuh, buat seluruh para wanita yang mencari-cari cara memakainya, bolehlah menjadikan video ini sebagai panduan asas.



Semoga dengan perkongsian seringkas ini, menjadikan tiada alasan untuk para wanita sentiasa berfikir dalam menyempurnakan pemakaian hijab atau tudung mahupun shawl mereka.

Bertudung itu wajib, maka berusahalah untuk menyempurnakannya. Semoga sentiasa diberi kekuatan oleh Allah jua untuk melaksanakan segala perintahnya dan meninggalkan segala larangannya. Wallahua'lam.




Ranking: 5

{ 7 Komen... read them below or add one }

  1. Cara pakai ringkas mcm ni dah lama saya cari. Awesome. Tq.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Nice..tq for sharing..
    jom jenguk blog sy utk tips2 kecantikan dan kesihatan tq.
    https://ayacuya.blogspot.com

    BalasPadam
  4. terima kasih fieza..tutorial yang sangat membantu untuk saya :-D

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum
    Kami di wafaswear ada wide shawl yg mmg labuh 2 meter. Pusing kot mana pun insha-allah tutup Dada. Ada cotton, chiffon, crepe. Ada corak paisley yg cantik2.

    Harga berpatutan! Promosi akhir tahun!
    www.wafaswear.blogspot.com

    BalasPadam
  6. Suami saya dan saya mempunyai kredit yang sangat buruk apabila kita mendalam kepada ahli hukum kewangan sehingga sejauh mana kita memohon kebankrapan, kita mempunyai sedikit atau tidak ada wang untuk menghantar anak perempuan kita ke emily ke kolej yang kita tidak mampu. Kami mengawal pinjaman gaji (syarikat pinjaman), yang telah membantu orang seperti kita, mendapat perubahan gadai janji. Setiap syarikat yang dihubungi kami mahu bayaran sebelumnya $ 1,000 hingga $ 2,000 yang kami tidak mampu. Kerana kami fikir kami tidak mempunyai harapan memilih untuk menjual atau kehilangan rumah anda dengan menutupnya. Kemudian saya berjumpa dengan majalah tempatan dan penutupnya ialah Perbadanan Ikatan Pinjaman. Tiga langkah utama; 1. Anda menghantar permohonan elektronik. E-mel: albakerloanfirm@gmail.com 2. Sediakan cara pengenalpastian yang betul sama ada warga negara anda memegang kad pengenalan atau lesen memandu dan maklumat akaun bank anda. 3. Pinjaman diproses, diluluskan dan dihantar. Cerita panjang dipendekkan, mereka membantu mendapatkan pinjaman pada kadar tetap 4% dan diubahsuai dengan pembayaran yang disemak semula. Mereka juga memberikan pinjaman anak-anak perempuan mereka untuk menyelesaikan gaji penuh kolej saya. Kami bekerja dengan pinjaman Lasson, yang memberi amaran kepada kami tentang kemajuan seluruh dunia. dia melakukan semua dokumen, panggilan telefon, dll. Mereka melakukan semuanya dan kami mendapat pinjaman yang kami terima. Apabila saya bersetuju dengan terma pinjaman mereka dan saya menyerahkan butiran bank saya, saya membayar harga yang berpatutan untuk perkhidmatan ini. Kita tidak akan mampu untuk mendapatkannya semudah dan berpatutan kerana melalui proses transformasi mereka dengan pengetahuan kita. Saya tidak mempunyai masa untuk mengucapkan terima kasih, jadi TERIMA KASIH! Saya tidak dapat meminta pasukan yang lebih baik. Saya dikemas kini dengan pembiayaan semula. Terbaik untuk anda, gadai janji bergerak Jika anda mempunyai masalah seperti kami, hubungi syarikat penyelesaian pinjaman. Mereka boleh bekerja. Yang ikhlas, Timothy dan Maria mengadopsi pada 15 Mac 2018 di Columbus, GA

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO