16++ Rahsia Pelaburan Emas Azizi Ali | Pelaburan Emas

on Selasa, 7 Januari 2014

Assalamua'laikum salam sejahtera.
16 Rahsia Pelaburan Emas Azizi Ali. Pelaburan emas bukannya boleh dibuat mudah. Ada cara, tips dan teknik yang betul menjadi untuk kita mulakan pelaburan emas ni. Keuntungan yang besar semestinya menjadi sasaran pelabur emas. Bagi yang baru nak mulakan langkah melabur emas, jangan terburu-buru melabur. Takut nanti, duit anda lebur tanpa pulangan yang diharapkan! Baca sampai habis, jika anda betul-betul cari panduan melabur dalam emas! JANGAN MUDAH DITIPU!!!

cara betul berkesan pelaburan emas
Nampak tak? Bukan sikit wang yang ditipu kalau tak tahu ilmu sebenar pelaburan emas!!!
pelaburan emas tips teknik yang betul melabur emas
Azizi Ali - Mentor Jutawan #1 Malaysia

Tips & Teknik Betul Pelaburan Emas oleh Azizi Ali

Siapa Azizi Ali? Beliau yang akan terangkan kepada anda bagaimana nak melabur dalam emas ni. Ingat, bagi orang baru yang nak belajar tentang pelaburan emas, memang banyak perkara yang difikirkan. Sebelum tu, jom kita baca dulu, siapa dia Azizi Ali ni. Nanti, ada yang tak percaya. Sebab, nak belajar kenalah belajar ilmu emas daripada mereka yang bertauliah dan pakar!

  • Beliau adalah Chartered Financial Consultant (ChFC). Maknanya beliau memang bertauliah untuk berikan nasihat kewangan. Beliau ada sijil yang memang power terutama dalam bidang kewangan termasuk pelaburan!
  • Penulis buku yang amat berjaya. Kira dah tahap jutawan dah Azizi Ali ni. Boleh check sendiri di laman carian Google.
  • Beliau sendiri pelabur emas dan punyai pegangan emas yang banyak. Dia bukan penjual, tapi pelabur macam anda juga! Jadi, nasihat yang beliau berikan pastinya lebih neutral dan tak berat sebelah. Tiada nak puji barang sendiri lebih-lebih! Itu penting!

Antara tips & teknik pelaburan emas Azizi Ali

  1. Di mana nak jual balik emas yang dibeli? Paling mudah, jual di tempat yang anda beli. Biasanya lebih mudah urusannya, dan lebih tinggi nilai beliaannya berbanding di kedai lain.
  2. Emas mana yang bagus untuk pelaburan emas? Jongkong? Dinar? Barang kemas? 
  3. Ada 3 Jenis pelaburan emas yang wajib anda ketahui. Jadi anda boleh pilih yang mana satu.
  4. Apa jenis emas yang tinggi harga jualannya? Kena tahu, kalau tak...rugi...
Banyak lagi kalau nak tulis. Kalau berminat untuk baca sendiri pengalaman Azizi Ali melabur dalam emas, boleh download laju-laju di bawah;
Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO