Piala Dunia 2010

on Rabu, 16 Jun 2010

Salam. Umum tahu kan sekarang ni kecoh pasal bola sepak piala dunia ni. Kaum lelaki khususnya, memang tak lepas peluang untuk menonton rancangan hebat tahun ni. Ada tu siap demam bola lagi. Mana-mana pergi citer pasal bola. Lebih parah ada yang terbawa-bawa dalam mimpi .. Lumrahlah kan..

Perlawanan kali ini menyaksikan perubahan pada bola itu sendiri. Bola baru buatan Adidas itu dikatakan mampu memberi kesan yang lebih dramatik kepada pemain-pemain sekali gus menjadikan permainan bertambah menarik dan mendebarkan. Dibuat di Jerman, dikatakan memberi kelebihan kepada pasukan negara itu, kerana dikhabarkan mereka diberi peluang mencuba bola baru itu 4 bulan lebih awal. (Patutlah Jerman leh menang 4-0 hari tu..). Apa pun, perlawanan kali ini nampak sedikit mencabar apabila banyak pasukan yang diramal memberi tentangan tidak dapat menunjukkan perlawanan yang menarik. (Dramatik de la..)

Siapa pasukan pilihan anda. Dah berjaya menang atau kalah kepada lawannya? Masing-masing tunggu je siapa juara kali ini. Oh ye, ada juga pertandingan di blog untuk teka siapa juara FIFA World Cup 2010 nanti. Jangan lupa masuk ye..

Ranking: 5

{ 3 Komen... read them below or add one }

  1. tgh demam bola kan..ish..tp kita mmg lah tak minat..hubby pon sama..ekekeke

    BalasPadam
  2. @farra: hubby pun tak minat ek.. huhuu.. tu la, lain org lain minatnya..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO