Panduan Resepi Putu Bambu Putu Piring Mudah Sedap | Ebuku Resepi Putu

on Jumaat, 12 Julai 2013

Assalamua'laikum.
Panduan Resepi Putu Bambu Putu Piring Mudah Sedap | Ebuku Resepi Putu. Antara ebuku koleksi saya ialah ebuku panduan cara membuat putu bambu, putu piring, putu homemade dan pelbagai lagi jenis putu yang boleh dibuat menggunakan daya kreativiti masing-masing. Resepi putu bambu yang ditunjukkan memang mudah disediakan dan murah untuk dibeli.

Cara buat putu bambu putu piring gebu sedap mudah murah

Inilah gambar putu homemade yang berjaya saya siapkan. Tengok gambar dulu =)

resepi cara buat putu bambu putu piring putu homemade mudah sedap
Saya gunakan bekas kecil untuk buat putu homemade ni. Takde acuan khas =)
Bahan-bahannya nak buat putu ni cukup mudah disediakan, tapi untuk saya terangkan di sini tidaklah kena memandangkan saya bukannya pemilik ebuku tersebut. 

Apa yang saya pasti, pelaburan untuk membeli ebuku resepi cara buat putu bambu, putu piring, putu homemade malah pelbagai lagi putu amatlah BERBALOI. Cara buat putu homemade, putu bambu dan putu piring yang ditunjukkan dalam bentuk video langkah demi langkah amat mudah untuk diikut. 

Jika anda berminat untuk buat putu bambu, putu piring dan putu homemade sendiri di rumah. Inilah ebuku yang saya sarankan untuk anda milikinya. Boleh klik link di bawah;
Selamat mencuba. Jangan teragak-agak untuk melaburkan sedikit wang anda untuk membuat putu bambu yang gebu dan sedap. Pasti senyuman manis terukir dibibir keluarga anda!
Ranking: 5

{ 2 Komen... read them below or add one }

  1. Kak Fizaa..bestnyaa putu bambu!!! nak resipii!! btw saya move blog saya kak..huhu.. sebab main main dengan layout sekali bersepah sepah!! dah takde dahh komen sume tuu..sayangnyaaa..kak fiza reti tak nak betulakan? hehe selamat berpuasa kak fiza :)

    BalasPadam
  2. @Miey, nanti kak fiza pergi lawat blog ye.. putu yg kitorang buat ni byk sikit step dia.. nanti2 kak fiza share. sbb tgk video buat ni. dapat video putu free dri member. pasal betulkan tu, haha, blogspot dah lama tak 'jelajah'.hehe

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO