Nak kuruskan badan? Nak kempiskan perut? Kena tahu cara yang betul dan berkesan!

on Rabu, 9 Oktober 2013

Assalamua'laikum.
Nak kuruskan badan? Nak kempiskan perut? Kena tahu cara yang betul dan berkesan! Inilah realitinya. Kita nak tampil lebih kurus dan ramping. Apa jua sebabnya, kita letak belakang. Apa yang lebih penting ialah bagaimana caranya? Apakah ada cara yang betul-betul ajaib boleh kurangkan berat badan 10 kg dalam seminggu? Bunyi macam terlampau sangat, kan? Apa guna kita tiba-tiba kurus, lepas tu mungkin kita jatuh sakit akibat cara kuruskan badan yang tak betul. Siapa yang susah? Diri sendiri dan orang tersayang juga.
Nak shortcut kuruskan 5KG 5 MINGGU? BACA CERITA BEST DI SINI!
Anda mungkin antara mereka yang terbangun pada waktu malam kerana teringat masalah masalah berat badan. Nak pergi gym, mahal! Nak pergi amalkan diet yang seimbang tak berapa nak pasti, kan? Apatah lagi nak amalkan senaman yang benar-benar berkesan untuk kuruskan badan. Apakah anda mengalami situasi sebegini? Jika YA, tahniah kerana anda berada di tempat yang betul sekarang! Teruskan membaca...

Apa cara nak kuruskan badan dengan betul dan berkesan?

Cara yang paling selamat nak kuruskan badan, nak kempiskan perut mahupun nak dapatkan pinggang yang kembali ramping hanyalah 1 cara iaitu tiru cara orang yang dah berjaya kuruskan badan. Kalau kita asyik beli ubat itu, ubat ini...takde sudahnya. Jika kita tak tahu asas nak kurangkan berat badan. Ubat sekadar supplemen bukan penyelesaian hakiki. Saya kongsikan 2 panduan bagaimana anda boleh mulakan langkah untuk kuruskan badan hari ini juga!

Ada 2 cara kuruskan badan yang berkesan!

Saya kongsikan kepada anda 2 cara untuk kuruskan badan tanpa ubat langsung! Anda boleh teruskan membaca kedua-dua cara ini. Ingat yer, nak kuruskan badan, nak turunkan berat badan walaupun sekilo perlukan penjagaan pemakanan yang seimbang. Senaman kena juga dibuat tapi tidak bermakna anda perlu terus berlari, berjoging 10km hari ini juga! Jangan sempitkan ruang untuk anda berubah dengan "menakutkan" minda dengan perkara yang terlampau ekstrem.

Jom saya kongsikan panduan yang boleh anda baca dan tiru bulat-bulat. InsyaAllah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalannya untuk kuruskan badan anda.

TIRU TEKNIK RAHSIA BAKAR LEMAK DENGAN PANTAS!

Untuk itulah, saya kongsikan kepada anda cerita sebenar yang dialami sendiri oleh rakan saya. Dulu-dulu, dia ni memang gempal. Chubby gitu. Berat masa tu, lebih 86 kg. Dia ni pun macam anda jugalah. Mencari cara nak kuruskan badan. Macam-macam cara dia cuba untuk turunkan berat badan. Akhirnya, selepas dia buat itu, buat ini. Baca itu dan ini. Akhirnya dia berjaya turunkan berat badan sebanyak lebih dari 14 kg! Berat badan dia sekarang dalam keadaan terbaik! Tengok gambar dibawah.

cara mudah kuruskan badan dengan cepat diet atkin
Mereka dah tahu cara kuruskan badan 5 kg dalam masa 5 hari! Korang nak tahu tak?

Dia ni, takde tahan lapar semata-mata nak kurus. Habis tu, macam mana dia kuruskan badan? Sebenarnya, antara anak kunci untuk kuruskan badan ialah tahu tentang satu benda iaitu KALORI. Diet Atkins sememangnya agak ketat iaitu menghadkan pengambilan sumber karbohidrat. Contohnya, sepinggan nasi goreng, jumlah kalorinya ialah 630 kalori! Kalau ada ayam, sambal? Tentulah jumlah kalorinya lebih tinggi! Agak-agak, kalaulah kita asyik makan nasi goreng atau nasi lemak setiap hari, senang atau susah nak kuruskan badan?

Betul. Setiap apa yang kita makan, ada jumlah kalorinya. Kalau kalori ni tak dibakar, ianya akan bertukar menjadi lemak yang disimpan dalam badan kita. Dah lama 'ternak' lemak, itulah sebabnya lemak tu payah nak dibuang dan dibakar. 

Cara nak buang/bakar lemak degil? Ada caranya. Rakan saya ni akan tunjukkan cara yang berkesan untuk bakar lemak dengan pantas. Tak perlu tahan lapar semata-mata nak kurus. Siap boleh makan nasi semasa anda amalkan diet seimbang! 

Cara ambil menu makanan yang betul dan senaman kardio. Ini antara benda yang anda akan belajar. Jangan risau, kalau tak faham, rakan saya ni akan bagi penerangan dan sesi konsultasi kepada anda. Janji anda ikut apa yang dia sarankan. 

Kalau berminat, boleh sambung baca lagi di sini;
atau dapatkan panduan bakar lemak di bawah!


>> Boleh juga baca entri lain tentang cara nak kuruskan badan dan kempiskan perut di bawah;
  1. 8 Petua Mudah Kuruskan Badan & Kempiskan Perut
  2. 7 Petua Mudah Kempiskan Perut Tanpa Ubat & Selamat
Selamat membaca dan usaha sungguh-sungguh untuk mencapai berat ideal anda!

atau masukkan NAMA & EMEL ANDA di bawah untuk mendapatkan tips kuruskan badan
Nama anda

E-mail anda (Jangan guna Yahoo mail!)



Ranking: 5

{ 30 Komen... read them below or add one }

  1. Betul...weight loss = diet betul + exercise

    Sedikit perkongsian di blog saya bagaimana diet dgn asid lemak omega 3 membantu pengurusan berat badan

    www.mamasyafi.wordpress.com

    BalasPadam
  2. Perkongsian tips yang sangat menarik. Saya suka amalkan cara kurus dengan menggunakan tiga langkah penting, iaitu bakar lemak, buangkan toksin dan bina otot untuk mempastikan metabolisme tubuh menjadi tinggi agar penurunan lebih berkesan. :)

    http://KedaiVitaminFatimah.Wordpress.Com

    BalasPadam
  3. perkongsian yang sangat menarik, kadang-kadang ada sesetengah orang sanggup menguruskan badan di pusat rawatan yang mahal, padahal kalau ikut tips asas untuk kurus, sebenarnya lebih menjimatkan..

    BalasPadam
  4. Bagi yg malas nak sapu2 , boleh cuba produk pellavina slimming n detox.produk baru 2014.sangat2 berkesan menurunkan berat badan serta mengempiskn perut.turun 5kg dalam masa 2 mggu.pengalaman sendiri! Info lanjut boleh sms 0185790420

    BalasPadam
  5. Makin hensem la mamat ni lepas kurus.. itu hasilnye lepas berhempas pulas :)

    Baca juga disini >>Cara Menurunkan Berat Badan Dengan Cepat Tanpa Guna Produk 100%

    BalasPadam
  6. Perkongsian yang sangat menarik. Terima kasih.

    BalasPadam
  7. saya suka tips utk menjaga kalori ini, selain itu bagaimana kita nak hilangkan kalestrol yg semakin bertambah dlm badan kita?

    BalasPadam
  8. @Yatt haryati. Antara caranya ialah mulakan makan oat. InsyaAllah boleh trunkan kadar kolesterol. Kena konsisten =)

    BalasPadam
  9. Assalamu'alaikum Wrmbth, ramai orang nak kurus buat crash diet. Serba serbi tak makan.

    Cara yang terbaik kawal makan saja. tapi taklah sampai tak makan kan. Makan macam biasa cuma elakkan makanan berminyak

    Makan makanan serat tinggi dan indeks glisemik rendah supaya kenyang lebih lama. Bila kalori yang diambil kurang dari keperluan barulah badan akan bakar lemak.

    Bulan puasa ni masa terbaik untuk kurus. Sambil makan set kurus shaklee lengkap

    Kita puasa dan sihat serentak.

    Ebook tu memag bagus, memang ramai dah kurus. Sebab ilmu pemakanan dan diet harian dah betul

    BalasPadam
  10. Tips yang bagus..boleh diamal kan..;)

    BalasPadam
  11. tips sy elakkan makan junk food dan air ber gas..dan boleh tambah amik vitamin shaklee seperti herblax,lecithin & cinch. :)

    sangat membantu.

    BalasPadam
  12. kalau amalkan diet yang betul di tambah dgn senaman memang pasti berjaya kurus.

    BalasPadam
  13. saya suke puasa untuk stay slim, memang berkesan dan boleh bantu kawal nafsu makan

    kurus secara sihat dan selamat

    BalasPadam
  14. thanks sudi kongsikan tips nak kurus ini..bolehla saya cuba praktikkan nanti

    BalasPadam
  15. terima kasih atas informasinya :)

    BalasPadam
  16. sangat membantu, tapi membutuhkan proses yang lama. itupun harus rutin.
    gak apalah demi kurus. hehehehe

    makasih tipsnya

    Read more: http://ahmadfaizal.com/2013/03/30/18-cara-kuruskan-badan-dan-2-petua-turunkan-berat-badan-dengan-lebih-berkesan/#ixzz3doz5zvjV

    BalasPadam
  17. nak kurus jangan bergantung 100% pada produk..makanan kena jaga, bersenam pun perlu jugak..tq for the info..

    BalasPadam
  18. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam
  19. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
    Kami menawarkan jumlah minima 5,000.00 euro kepada 10.000,00 euro hingga 20 juta euro
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    berumur lebih 18 tahun
    Urus niaga ini 100% selamat untuk semua pelanggan
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (leonardodorafinance@gmail.com)

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO