tag from hany...

on Isnin, 18 Mei 2009

Salam. pagi tadi bukak blog sorang member nih.. tup2 nampak tag die.. skali bile tgk..de plak die tag kan nama kite..huhu.. xpela..layan jer...
  1. Bekas kekasih saya adalah
    xde bekas2 la...yg 1st dh jadik suami sayer...
  2. Saya sedang mendengar
    tul2 sedang xde..tapi baru pas dgr satu lagu dikir barat kt thr..kt kedai makan...
  3. Mungkin saya patut
    tukar hp saya yg selalu bengong..asyik2 nk restart..cm pc lak..hp yg pkai xsampai setahun nih..huhu..
  4. Saya suka beli
    barangan utk baby kecil saya yg sorang tu.. asyik kuar..asyik nmpak barang die jer...cian abah die..
  5. Sahabat-sahabat baik
    sesape yg penah kawan dgn saya & yg xpenah betray saye...
  6. Saya tak faham
    nape bbdak yang practikal xnak amek peluang sebaiknya...
  7. Saya kehilangan
    radio, lcd dalam kete dek kerana orang yg xde hati perut..cian kete saya...xpe..xpe.. (biarpun dah lama..tpi masih segar dlm ingatan..)
  8. Ramai yang berkata
    baby saya comey macam saye...(hahahHHAhhhaa...)
  9. Makna nama
    xtau la..lau hafiz=penjaga (nama suami saya)..lau siti nurafiza...pandai2 la sendiri...
  10. Cinta itu adalah
    anugerah Ilahi.. xsalah bercinta, salah apabila menyalahgunakan cinta...
  11. Di suatu tempat
    ada pemandangan yang sangat cantik, dgn bunga2 yg berguguran..de saya bersama org2 yg tercinta...
  12. Saya akan
    join the collegue utk penerangan RO system utk bbdk practikal....
  13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
    Allah yang satu...Kekal selamanya...
    Tiba2 teringat lagu Faizal Tahir..sampai syurga
    Kekal tuk selamanya biar sampai syurga...lallalala.......
  14. Telefon bimbit saya
    K660i..warna hijau putih...cam apple...tapi igt nak tukar..nak beli yg lebih kurang, sbb de video call..lh call kg dgn video...
  15. Bila saya terjaga dari tidur
    Alhamdulillah..masih bernafas aku nih..nampak plak baby kecil tu senyum2 di sebelah abah die yg tidur.....indah hidup rasenye..alhamdulillah...
  16. Saya paling meluat apabila orang
    mencuri kesenangan daripada dari kesusahan orang lain (bukan bijak ambil peluang, tapi mcuri kesempatan dgn cara jahat...kena la berusaha utk bjaya...
  17. Pesta/parti adalah
    Pesta Pulau Pinang..hahhaaa..
  18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
    kumbang yang bermuka orang.. (comel ke menakutkan??)
  19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
    Mase kecik2 besh kot..sebab lh main banyak2.. tapi semua peringkat umur ade ke'best'an sendiri..
  20. Hari ini
    Kena keje selepas berehat di hujung minggu...
  21. Malam ini saya akan
    tak sure lagi...
  22. Esok pula saya akan
    Kalau dipanjangkan umur, saya akan menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang Muslimah, seorang isteri, seorang ibu, seorang anak, seorang kakak, seorang adik dan seorang pekerja....
  23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..Alhamdulillah..tapi kena cepat..sebab dah lambat nak masuk opis nih....
  24. Pusat membeli-belah atau arked permainan paling best ialah
    sogo kot..tah la..mana2 yg dapat barang murah & berpatutan....
  25. Makanan Barat atau Jepun
    Tgk criter cam besh makanan Jepun..tapi takut xleh terima..mase kt korea pun.telan sebab tpaksa...
  26. Bilik yang terang atau gelap
    tengah2..xdela gelap, xde la cerah.. tpi lau nak tido tu..mane2 pun boleh...
  27. Makanan segera adalah menggemukkan
    mmg...tapi nak wt cmner..dah suker...
  28. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
    naper ek?.. (menyoalkan nape harga rumah makin naik plak skang...
Jom sambung..hehe..sorila..saya xde keje nih..so, org kt bawah lau xde keje..lh la...
  1. encik hafiz
  2. azman
  3. miey
Ok..nak sambung keje....
Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO