selamat tinggal blogspot

on Khamis, 21 Januari 2010

Salam buat semua. Hari ni tiba-tiba rasa nak update blogspot ni. Terima kasih buat yang masih mengunjungi blog ni. Untuk sekali lagi sebaran dan pengumuman, saya telah bertukar ke domain baru.. check this out.. www.fiezaradzi.com. Feel free to visit ok.

Perkenalan saya dengan blog bermula apabila encik suami mula memperkatakan tentang blog. Mula-mula sign up, hanya rasa untuk personal, tapi lama-lama rasa bagus juga bagi info sikit-sikit. Dulu, memang malas nak update, tapi pastu rasa best lak.. Kawan- kawan pun ramai saya kenal dari blog dan dari forum. Best bila kita kerja tak ramai orang ni, jadi online le kawan-kawan kita.

Suatu hari, encik suami bermurah hati nak taja blog dengan domain sendiri. Saya pun pe lagi dengan hati berbunga-bunga lagi berseri-seri, terima tawaran dengan senang hati.. Hehe.. tapi untuk setahun je la.. tahun depan, sendiri mau ingat. Jadi, sekarang ni tgh sibuk mengemas blog baru tu. Harap-harap kawan-kawan dapat le berkunjung ke blog baru saya tu ye.. Dan jangan lupa tukar link di blog anda kepada link blog baru ye..Jangan tak datang.. hehe.. mungkin masa saya lebih banyak di situ nanti ..

Ranking: 5

{ 4 Komen... read them below or add one }

  1. tahniah... sudah dot. com gitu ;)

    BalasPadam
  2. Wahhh.. best la camtu kan!..
    Tahniah la sbb bkn senag nak dpt.. :)

    BalasPadam
  3. honeylanz: thanks a lot.. jgn lupe dtg lawat..
    Ena: susah dapat?? en suami yg support nih..

    BalasPadam
  4. tahniah.sy nak tanya cket bleh?camna nak buat entry kita pendek n pastu bleh click read full story or read more?

    saya budak baru belajar.hehehe

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO