Kerja Sambilan Di Rumah|Job Di Rumah|Bisnes Jual Mainan Mudah

on Selasa, 30 Julai 2013

Assalamua'laikum & selamat sejahtera.
Kerja Sambilan Di Rumah | Job Di Rumah. Dah nak raya ni, ramai yang pening tentang satu perkara iaitu duit. Maklumlah, raya setahun sekali. Itu yang ramai antara kita berhabis duit beli itu dan ini. Bukan membazir, tapi demi kegembiraan anak isteri. Maka, peluang untuk tambah duit dengan kerja sambilan atau sampingan dari rumah antara yang menjadi pilihan ramai para bapa termasuklah suri rumah. 


Kerja sampingan dari rumah.
Soalnya, macam mana nak buat? Apa yang kita nak buat untuk dapatkan duit dengan hanya kita duduk di rumah? Takkan nak lenggang saja, tapi mengharap duit datang. Memang mustahil. Jadi saya kongsikan beberapa cara untuk buat duit sambilan@sampingan di rumah. 

1. Jahit baju kurung
Ok. Kalau tangan berseni, biasanya memang boleh menjahit. Tak tahu mana nak mula untuk menjahit, saya kongsikan ebuku oleh seorang pakar jahit tempatan. Terbukti memang boleh menjahit selepas ikut step by step yang ditunjukkan. Boleh baca antara testimonial mereka dah beli ebuku ni di artikel ini --> Testimonial Pembeli Ebuku Panduan Jahit Baju Kurung Moden, Riau/Pahang

2. Jual kuih muih
Kalau minat masak tapi tak tahu nak cari resepi yang benar-benar boleh bantu kita buat kuih yang sedap. Saya syorkan anda membeli resepi daripada mereka yang benar-benar pakar. Mereka yang terbukti ada pengalaman dalam bidang masakan. Antaranya ialah ebuku tentang panduan buat pau, bun dan pizza. Resepi cara nak buat putu bambu homemade yang keuntungannya mampu cecah RM300 sehari. Kalau minat, boleh baca dulu di sini --> Resepi Buat Bun Roti Pizza Mudah & Sedap & Panduan Best Video Buat Putu Piring Putu Bambu

3. Minat buat duit online
Ada caranya. Cuma kena melaburlah sikit. Antaranya ialah bisnes jual mainan. Tak perlu simpan barang, tapi anda masih boleh jual barang. Semuanya diajar lengkap. Tunggu anda beli dan buat balik apa yang diajar. Bisnes ni bisney ebay namanya. Kalau nak, boleh klik sini --> Panduan Bisnes Mainan dengan Ebay

Ini antara ruang dan peluang yang ada untuk buat duit sambilan sampingan di rumah. Tinggal untuk anda berani buat keputusan. Berfikir sahaj tak cukup. Sebab orang yang berjaya ialah mereka yang berani buat tindakan selepas berfikir. Bukan sekadar baca dan baca tanpa ada tindakan.

Adakah anda sanggup bertindak?
Ranking: 5

{ 4 Komen... read them below or add one }

  1. Assalamualaikum izinkan saya berkongsi pautan disini>>
    Penemuan terbaru di abad 21
    iAudio megnet rezeki
    jemput lawatan ke sini >> http://wee.my/Ftd1
    dan sini ilmu sains tarikan rezeki >> http://wee.my/FtdF
    terima kasih tuan blog moga sukses selalu..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Kalau dah berjaya hasilkan produk best-best boleh lah listkan produk tu di Pasomalam - http://www.pasomalam.com .
    Barulah semua orang boleh nampak, Insyallah.

    BalasPadam
  4. Sahabatku yang dihormati,

    Perniagaannya berisiko rendah dan menghasilkan pulangan yang amat lumayan http://oun.stiforpmy.com/

    Tidak inginkah anda jadi orang kaya dengan MODAL KECIL?
    KLIK SINI http://oun.stiforpmy.com/ http://oun.STIFORPPRO.com

    Mungkin anda boleh ikut cara saya jika anda menyimpan cita2 untuk berjaya dalam usahaniaga di Internet. Baca nih http://simplebisnes.net/oun

    Bisnes mudah beginilah yang menjadi pilihan saya ketika saya masih rabun IT suatu ketika dahulu. yang ni http://simplebisnes.net/oun

    Tahukah anda boleh buat duit dengan debit kad anda. Nak tau cara dia? Jom Buat Duit. KLIK SINI http://simplebisnes.net/oun

    Satu Revolusi dalam cara berbisnes, mampu menjana income pasif sehingga usd2047.00 sebulan walaupun Hanya Dari Rumah !!!
    Rahsianya disini http://simplebisnes.net/oun

    Fenomena Terkini!!! Cara mudah giler buat duit hanya dari rumah dgn Stiforp. KLIK SEKARANG http://simplebisnes.net/oun

    Jika anda tidak menjana sekurang-kurangnya rm100 sehari di internet, anda telah melakukan satu kesilapan, Jom tengok sini http://simplebisnes.net/oun


    Semoga Membantu,

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO