berjayakah schumacher?

on Selasa, 4 Ogos 2009

hari ni de 2 en3.. hehe.. saya ni kategori minat F1 gak.. kadang2 tu berangan nak bawak kete tu.. tapi, dalam mimpi je la kan...

Berita pasal F1.. bagi sesaper yang tgk hari tu.. Felipe Massa terlibat dalam kemalangan di litar Grand Prix Hungary, di mana sebelum dia merempuh kawasan tayar, kepala Massa terkena serpihan dari kereta pemandu Barrichello. Akibat kemalangan itu, Felipe Massa dikejarkan ke hospital. Dia dikatakan koma beberapa hari, dan pada Rabu lalu, beliau dibenarkan keluar dari ICU. Hari ini, beliau dilaporkan sudah dibenarkan keluar hospital, namun perlukan rehat kerana kecederaan teruk di kepala dan mata.

Bagi menggantikan Felipe Massa dalam beraksi untuk pertandingan selanjutnya, pasukan Ferrari telah mengambil keputusan untuk membenarkan Micheal Schumacher beraksi semula untuk pasukan itu. Walaupun mempunyai pemandu gantian, tentu saja Ferrari punya sebab tertentu dalam membenarkan Schumacher beraksi. Bagi Schumacher pula, untuk pasukan, beliau bersedia menggalas tugas tersebut. (klik sini)

Mampukah Schumacher mengembalikan prestasi gemilang Ferrari? Sudah tentu aksi dalam litar berikutnya menjadi pertandingan yang hangat untuk disaksikan. Mampukah Ferrari menumpaskan musuh yang semakin hebat musim ini? Mampukah GP Brown menyekat kemaraan Schumacher? Sama-samalah kita saksikan...
Ranking: 5

{ 3 Komen... read them below or add one }

  1. yeah..schumacher is back..rasenyer la..mybe die x akan sehebat mase zaman die dulu..sbb spek kete dah lain..die pun dah lame x race..tp saye ttp teruja giler nk tgk penampilan die kt eropah tu nnt..hopefully dpt pintas hamilton..hehe..

    BalasPadam
  2. haha..sama2 la kita nantikannya...yeah.. tapi ku sedih..pemandu yg ku vote asyik xdpt tempat jer...huhuuuu...

    BalasPadam
  3. kalau shumacher masuk
    ley....carik makanla...yang lain

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO