bertemu kembali...

on Isnin, 24 Ogos 2009

Salam. apa khabar semua? Salam Ramadhan.. lama sungguh tak berusik blog ku ini.. tetamu pun dah berkurang.. maaf ye.. bukan pe, sungguh2 sibuk.. sekejap berkejar ke rumah, sekejap balik ke office.. maaf ye..

Seminggu dua ini, mmg terus terang saya tidak cukup tidur. dengan kepenatan mengecat rumah, lagi menjaga baby, lagi mengemas, lagi bekerja, lagi berpindah, dan lagi berkemas.. (banyak sungguh lagi nye..). Mmg sibuk dan penat. Tapi bersyukur kepada Allah, yang memberi saya tenaga sebanyak mungkin yang saya tak tahu dari mana.. (dari Allah la kan..)

Oh ye, membebel jer.. sebenarnya kami sekeluarga baru berpindah ke rumah baru.. Alhamdulillah, selepas 2 tahun berkahwin, kami mampu membeli rumah sendiri.. Walaupun bukan rumah baru, tapi kami cukup bersyukur kerana rumah ini mampu dimiliki, malah menjadi rumah sendiri.. Kata orang rumah yang dibeli dari tangan orang/ rumah kedua dipanggil 'subsale'. Bagaimana nak beli rumah ni, nanti saya ceritakan di lain en3..

Terima kasih buat pengunjung yang sedia mengunjungi blog yang terbiar sepi nih.. hahaa.. maaf la ye.. mmg betul2 tak cukup masa..

Oh ye, mesin basuh sudah pun ada yang nyatakan kesudian membeli.. terima kasih ye che miey.. opps.. nanti nak bertukar ke puan miey.. kawan punya pasal, lagi kawan nak dirikan masjid, saya pun jual dengan harga berpatutan.. berpatutan tak miey? heheee..

lagi..sudah berpindah ke rumah baru, tapi masih belum berkemas sepenuhnya.. terima kasih buat mak ayah, ma abah, ngah, kak sham, syema, aina, semua la yang bersusah payah bertungkus-lumus menolong kami berpindah dan mengecat dan segalanya... jasa kalian tidak mungkin kami lupakan.. terima kasih semua.. love you all..

Kepada kengkawan sekalian, nantikan kemunculan en3 terbaru.. InsyaAllah, saya cuba sebaik mungkin untuk update ye...

Sehingga kita berjumpa lagi.. InsyaAllah...
Ranking: 5

{ 2 Komen... read them below or add one }

  1. mekaseh pada kak piza ngan apis sebab sudi jual pada rege yang berpatutan..masa bincang2 tu teringat kat post ka piza,trus je call..hehe..insyaAllah Ahad ni nak dtg g amik. ke kak piza balik kampung?

    BalasPadam
  2. ahad 30hb ke miey? insyaAllah..de kt rumah.. nnt calling2 ok...

    BalasPadam

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO